مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-15سياسي

مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزاری می شود


مسئول معاونت نیروی انسانی و دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اهمیت قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، - ایسنا/لرستان مسئول معاونت نیروی انسانی و دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اهمیت قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، گفت: مسابقات مهارتی این کارکنان در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می شود.

سرهنگ منصور کریمی فرد بیست و چهارم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: مرحله انتخابی شهرستانی که از دوم آبان ماه شروع شده و همچنین مرحله استانی از 25 آبان ماه شروع و لغایت تا 10 دی ماه ادامه دارد که نفرات برتر به مسابقات کشوری راه می یابند و جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی مدال، مرخصی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

کریمی با اشاره به رشته های معرفی شده (تیراندازی سلاح، تعمیرکار آبگرم کن دیواری و پکیج، امداد و نجات خود، نانوایی لواش سنتی حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی، پیرایش گری مردانه، درب و پنجره ساز پروفیل آهنی، نصاب و تعمیرکار کولرهای گازی نرم افزار نویسی پایتون، تعمیرکار خودروهای سبک، پنجره ای و اسپیلت، عکسی دیجیتال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزاری می شود

مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزاری می شود